عشق من دوستت دارم





































ღღ احساس ســــــبز ღღ


دوستت دارم ای تک رویای زندگی من

دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک چراغ زندگی منی

با من بمان تو آن تک واژه زندگی من هستی

دوستت دارم ای تنها  عشق من ،تو تک خوشی زندگی منی

با من بمان تو آن تک عشق زندگی من هستی

دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک کلید خوشبختی منی

با من بمان  تو آن تک یار دوران تنهایی من هستی

دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک ستاره زندگی منی

با من بمان تو آن تک نیاز زندگی من هستی

دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک امید زندگی منی

با من بمان تو آن تک اوای زندگی من هستی

دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک دوست شبهای منی

با من بمان تو تک معنی  دهنده زندگی من هستی

دوستت دارم ای تک رویای زندگی من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,| 23:40 |..بهار..| |